Pureborn Nyfødte Unisex Baby Sparkedragt Bomuld Baby Pige Tøj Tegnefilm Spædbarn Baby Dreng Sparkedragt Kortærmet Sommer Tøj

Tags: dreng sweater, baby sparkedragt sommer, baby klud nyfødte, nyfødte pige, baby sparkedragt sommer, fleece buksedragt med lynlås, børn sweatshirt, børne sweatshirt, romper, sweater til en pige, 10 år
Lukning Type Single Breasted
Krave O-Hals
Sammensætning cottoon
Model-Nummer P81F83001,P02F74501
Navn På Afdeling baby
Aldersgruppe 13-24m
Element Type Rompers
Mønster Type Tegnefilm
Mærke pureborn
Ærme Længde(cm) Kort

Grundlæggende Oplysninger MOQ: 1 stk . Størrelse: 59-66-73-80-90 farve: som foto Komponent: bomuld pakning: 1 stykke pakket i én pakke Vær Opmærksom 1.(Glem ikke at tjekke vores andre spændende produkter, glæder vi os dlyaobedinit levering.) 2.børn på samme alder kan variere i højde og form.følg den størrelsesskema (esp.den foreslåede højde) til at vælge den rigtige

VELKOMMEN Main Farve: Som Billede Viser, Nye inden for Mode Materiale: Bomuld Blanding, bedes Du henvise til dine børn faktiske højde og størrelse chart før køb/bud.Tak. Pakken indeholdt: 1 x romper Størrelse Chart: Størrelse Længde Bust Sleeve Length Alder 70 37 cm 48 cm 24 cm 0-6 Måneder 80 39 cm 50 cm 25 cm 6-12 Måneder 90 41 cm 52 cm 26 cm 12-18 Måneder