Produkter Beskrivelse:

Om os:

Vi professionel Hukommelse chip og Mobiltelefon chip one-stop-salg, er Vi insisterer på den bedste kvalitet og den bedste service,Ser frem til en langsigtet stabil og venligt samarbejde med dig! Skype:+86 15013645980 WhatsApp:+86 13713897091(Mobiltelefon-ic) Mobile/WeChat:15013645980 QQ:1299785814 E-mail:[email protected]

Pakning Og Levering:

Vi er alle testet OK før levering!

Vores Team:

Tags: processorer ddr 4, memoria ddr 3, ram ddr 4, hdd ddr 4, kort ddr 4, ddr 4 kit, lga ddr 4, ddr 3 dele, afgørende ddr 3, ram ddr 5
Materiale Metal
Model-Nummer W9425G6JH-4
Størrelse 256MB
Pakke Ja
Form SDRAM
Mærke MSMWTRPM

W9425G6JH-4 256 mb DDR SDRAM TSOP Ny, Original

Måske du kan lide disse elementer>>> 10stk/masse Dejlige Elefant Bære Tegnefilm Kabel-Winder Hovedtelefon Hovedtelefon Kabel-Wire Arrangør Ledningen Holder Til iphone samsung Funktioner: 100% Helt Nye Og Høj Kvalitet Lavet af holdbart silikone gummi Fleksibel og vaskbar, hvis nødvendigt Juster kabel længde, som du ønsker Unikke kabel-winder for at organisere din hovedtelefon

De fleste HDD boards har den unikke BIOS(ROM eller NVRAM-chip), som indeholder de unikke data til at få adgang til harddisken system område.Hvis BIOS-oplysninger er ikke kompatibel med din HARDDISK, er der ingen måde at læse HDD ' s data.På grund af dette, skal vi bruge den oprindelige PCB ' s BIOS, når vi bytte PCB.BIOS-CHIP BYTTE ER ET MUST.Før du køber, kan du læse: 1) Dette er blot et PCB (Printed Circuit Boards), ikke hele

Funktioner: *100% helt nye og høj kvalitet *Lavet af høj kvalitet materiale, holdbart og praktisk at bruge *Plug and play, nem installation *Du skal blot tilslutte Pioneer IP-BUS stik på radio stik *Du kan indsætte dette punkt på radioen igen, og derefter tilslutte det røde kabel til 12 V,+, det sorte kabel til 12 V-. *Par din telefon eller mp3-eller pad med bluetooth-modul *Det