2d PC case Til ipod touch 5 6 sublimation plast print tilfældet med printbar aluminium metal indsæt plade mix farve 10piece / masse

Funktioner:

Produkt Materiale: hård plast + aluminium plade insert + lim

Produktets Farve: Sort,Hvid,Klar (kan blande farver, efterlade besked)

emballage:plastpose

Aluminium plade: hvid

Gældende modeller: til tryk på 5 / 6

brugsvejledning:

Lys farve: Du er nødt til at sætte papiret med 180°C i 40-60'erne

Mørke farve: Du er nødt til at sætte papiret med 180°C i 100-120s.

til touch-6 tilfælde

For touch 5 tilfælde

Vigtigt:

Bemærk: Du efterlade besked om farve ,model og mængde, du ønsker, når du bestiller ,

du kan blande farver og modeller , Hvis dit behov for andre, farve,bedes du kontakte os.

Pris: kontakt os for en bedre pris, når du ønsker at gøre en større ordrer

eller andre mængde.

Spørgsmål: Hvis du har spørgsmål,er du velkommen til at kontakte os,vil Vi svare

dig inden for 12 timer.