Justerbar vulture skruestik Kæbe Bænk Klemme boremaskinen Vice Åbning Parallel Tabel Skruestik DIY Skulptur Håndværk

Drop Shipping Service: 1.Alle produkter i vores butik, støtte drop shipping , vi oprigtigt ser frem til at arbejde sammen med jer 2.Vi kan Støtte CSV/Excel-Fil Dropshipping.- E-mail Support. 3.Der er ingen der er begrænset lager til at opfylde ordrer på daglig basis 4.Ingen faktura eller receip eller salgsfremmende materialer, der er inkluderet.Om forsendelse: 1.Ordrer, der blev behandlet efter rettidig betaling kontrol. 2.Vi kun leveres til bekræftet ordre adresser.Din ordre adressen SKAL MATCHE din Shipping adresse. 3.De viste billeder er ikke den faktiske vare, og er kun til reference. 4.SERVICE TRANSIT TID er fastsat af luftfartsselskab og udelukker weekender og på helligdage.Transit tid kan variere, især i feriesæsonen. 5.Hvis du ikke har modtaget din orderafter 30 dage efter betalingen, bedes du kontakte os.Vi vil spore din ordre, og komme tilbage til dig, asap.Vores mål er kundernes tilfredshed!Sådan Bestiller du: brug den "SHOPPING-BIL" til at lave en ordre på mere end ét element, skal du Klikke på " Tilføj til Bil ", efter at alle elementer er blevet tilføjet til din indkøbskurv,

klik på " Vis Shopping Bil ",så" Købe fra denne sælger ", ved sidste, betaler det.Feedback: giv os Venligst 5 stjerner som opmuntring, hvis du er tilfreds med vores produkter.

Kontakt os, hvis de ikke er tilfredse,vil vi tilbyde den bedste service, indtil du er tilfreds!

Tags: bænk bor, Bænk Borestander, bor skruestik, næstformand, tømrer-værktøjer klemmer, hurtig træ skruestik, chuck dremel, skruestik kæber metal, bænk boremaskinen, bænk skruestik
Type bænk skruestik
Drive mode manuel
Certificering CE