Baby Rompers Nyfødte Baby Tøj Lille Økologisk Bomuld baby kostume Spædbarn dreng pige Heldig Barn Baby tøj romper buksedragt

Kavkas 4STK Newbonrn Baby Tøj Sæt til Gaver Beige Spædbarn Dreng Rompers Hatte Hagesmække Passer Tegnefilm Trykt Pige Heldragt, Fødselsdag, Gave,

Størrelse: 0/3 m 3/6m 6/9m

Materiale: økologisk bomuld

Package:

2xrompers

1xhats

1xbibs

størrelsen Etiket størrelse 3M 0/3M 6M 3/6M 9M 6/9M 1cm=03937 Tommer.Measuerd liggende hjemme, der kan være 1~2inch forskelle.

Alle størrelser er Asian størrelse,ikke USA/Europa-størrelse,vil der være 1-2 størrelse mindre

Farven kan variere lidt på grund af forskellige display-indstilling

1. Fragt Varen vil blive afsendt inden for 1-3 hverdag efter betaling ryddet.Normalt er varen vil ankomme inden for 20-50 dage efter levering.Brasilien har brug for mere tid 30-90 dage efter levering (Shipping tid er anslået, men kan ikke garanteres) I ferie sæsoner, kan der være yderligere forsinkelser.Storbritannien | Usa | Australien | Canada |(Omkring 15-35 Dage) Tyskland | Østrig | Schweiz |(Omkring 15-35 Dage) Frankrig | Italien | (Om 25-60 Dage) Andre (Om 30-90 Dage) 2. Feedbacks Vi bestræber os på at opretholde de højeste standarder for ekspertise til shopping oplevelse til 5 stjerner, og det er 100% kundetilfredshed!Positiv feedback 5stars er meget vigtigt for os.Vi hjerteligt anmode om, at du straks kontakte os,FØR du give os 3 stjerner eller 1 stjerner feedback, så vi kan på tilfredsstillende vis at løse dine problemer. 3. Om os Vi gør Biopat-ognaturopathforeningen.dk forretning på en ÆRLIG måde.Ingen snyd,kun fair handel.Har tillid til os, og du vil få mere.Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte os,give os mulighed for at løse ethvert problem.

Tags: baby dreng klud, dreng klud, baby rib, musselin romper, baby citron, 2021 baby, baby jump suit, bobo valgte, romper, baby sweatshirt
Sammensætning Økologisk Bomuld
nyfødte baby-bodyer baby jumper
små børn nyfødte dreng sæt