Baby Rompers Strikket Søde Tegneserie Bære Nyfødte nyfødte Drenge Piger Jumpsuits Pyjamas Efterår og Vinter Børn Et Stykke Overordnede 0-2Y

Tags: baby bjørn romper, overalls bære 2, overalls animationsfilm bære, bear boy, baby bjørn vinter, baby body strik, dreng værktøj, babi bære, overalls pige bære, baby strik
Mærke mimixiong
Materiale Polyester
Krave O-Hals
Sammensætning 100%Polyester
Navn På Afdeling baby
Lukning Type Pullover
Model-Nummer 82W401-1
Element Type Rompers
Mønster Type Tegnefilm

Grundlæggende Oplysninger MOQ: 1 stk . Størrelse: 59-66-73-80-90 farve: som foto Komponent: bomuld pakning: 1 stykke pakket i én pakke Vær Opmærksom 1.(Glem ikke at tjekke vores andre spændende produkter, glæder vi os dlyaobedinit levering.) 2.børn på samme alder kan variere i højde og form.følg den størrelsesskema (esp.den foreslåede højde) til at vælge den rigtige

Beskrivelse Baby Dreng-Knappen Romper Buksedragt Playsuit !! Høj kvalitet og Helt nye 100% Main Farve: Som Billede Viser, Nye inden for Mode Materiale: Bomuld Opmærksomhed plz: Hvis dit barn er buttet, vi anbefaler at vælge en større størrelse, tak.Bemærk venligst henvise til dine børn faktiske højde og størrelse chart før køb/bud.Tak. Pakken indeholdt: 1x Romper Størrelse