Baby Dreng Pige Børn Strikke Rompers Tøj, Efterår, Vinter, Jul Baby Drenge Piger Med Lange Ærmer Deer Rompers

2020 Efterår Og Vinter Jul Baby Drenge Piger Med Lange Ærmer Deer Rompers

Baby Dreng Pige Børn Strikke Tøj Rompers

Tags: baby dreng klud, pantes romper børn, buksedragt rompers børn, rensdyr strikket børn, nyfødte dreng, romper vinter, baby klud nyfødte, baby nyfødt romper, babi klud, opbevaring af romper børn
farve Pink , Grå , Hvid
Model-Nummer 20200703-1
Krave O-Hals
Lukning Type Single Breasted
Navn På Afdeling baby
Mønster Type Dyr
Sammensætning 100% strik
Mærke campure
Element Type Rompers

Grundlæggende Oplysninger MOQ: 1 stk . Størrelse: 59-66-73-80-90 farve: som foto Komponent: bomuld pakning: 1 stykke pakket i én pakke Vær Opmærksom 1.(Glem ikke at tjekke vores andre spændende produkter, glæder vi os dlyaobedinit levering.) 2.børn på samme alder kan variere i højde og form.følg den størrelsesskema (esp.den foreslåede højde) til at vælge den rigtige

Beskrivelse Baby Dreng-Knappen Romper Buksedragt Playsuit !! Høj kvalitet og Helt nye 100% Main Farve: Som Billede Viser, Nye inden for Mode Materiale: Bomuld Opmærksomhed plz: Hvis dit barn er buttet, vi anbefaler at vælge en større størrelse, tak.Bemærk venligst henvise til dine børn faktiske højde og størrelse chart før køb/bud.Tak. Pakken indeholdt: 1x Romper Størrelse