Test arbejde for CHANGHONG CHD-W320F8 POWER BOARD FSP179-4F01 3BS0069015

De fleste HDD boards har den unikke BIOS(ROM eller NVRAM-chip), som indeholder de unikke data til at få adgang til harddisken system område.Hvis BIOS-oplysninger er ikke kompatibel med din HARDDISK, er der ingen måde at læse HDD ' s data.På grund af dette, skal vi bruge den oprindelige PCB ' s BIOS, når vi bytte PCB.BIOS-CHIP BYTTE ER ET MUST.Før du køber, kan du læse: 1) Dette er blot et PCB (Printed Circuit Boards), ikke hele harddisken; 2) PCB board nummer er trykt på tavlen, ikke på mærkaten; 3) Disse bestyrelser er ANVENDT, IKKE er helt ny, komponenter på printpladen, som ikke falder, interface ikke bryde.Alle Pcb ' er er blevet testet før levering; 4) Det anvendes til data recovery/reparation spørgsmål, PCB board er testet og er i god stand.Der er ingen refusion/exchange-politik; 5) Harddisk fejl er IKKE altid forårsaget af PCB fejl.Vi kan ikke garantere, at dit drev, der skal repareres ved at udskifte harddisken PCB; 6) Du skal skifte BIOS-chip, før du udveksling af PCB board, som vores guide mærkaten, der vises, for at gøre udskiftning bestyrelsen kompatibel med din harddisk; 7) Det er købers ansvar at vide, om bestyrelsen er tilstrækkelig til hans harddisk model; 8) Vi ikke foreslår en, der ikke har nogen professionel harddisk teknologi, viden, og ingen værktøjer, som ingen færdigheder for at købe dette board, medmindre du kan finde nogen til at hjælpe dig med at reparere harddisken.Vi er kun ansvarlig for at levere fuldt funktionsdygtig bestyrelse.

Tags: Defekt, 12v power probe, stm32f103cbt6, kabel-protector dog søde, power probe 4, xds100v3, jlink segger, changhong, 2SD882, anritsu
Form FSP179-4F01
Materiale Metal
Pakke Ja