2019 Baby Drenge Piger Rompers Kanin Øre Flannel Hætteklædte Piger, Tøj Til Nyfødte Baby Rompers Varm Vinter Buksedragt Kostume

1.Størrelse:66 73 80 90

Bemærk: på Grund måling af forskellige årsager,1-3 cm fejl hører til den normale situation

Fordi årsagen til skærmen af en computera lille smule off (deaktiveret) farve attribut normal situation.Fordi årsagen til skyderiet,off (deaktiveret) farve hører til den normale situation

Tags: baby pige kanin, designer strampler baby, baby pige sne dragt, bot pige kostume, kravlende baby kostume, campure baby tøj, nyfødte, buksedragt kanin, cute baby vinter buksedragt, babi buksedragt
Model-Nummer 20181010-7
Sammensætning 100% strik
farve Pink, Hvid
Element Type Rompers
Mærke campure
Mønster Type Solid
Navn På Afdeling baby
Lukning Type Pullover
Køn Baby Piger
Krave Hætteklædte

Grundlæggende Oplysninger MOQ: 1 stk . Størrelse: 59-66-73-80-90 farve: som foto Komponent: bomuld pakning: 1 stykke pakket i én pakke Vær Opmærksom 1.(Glem ikke at tjekke vores andre spændende produkter, glæder vi os dlyaobedinit levering.) 2.børn på samme alder kan variere i højde og form.følg den størrelsesskema (esp.den foreslåede højde) til at vælge den rigtige

Beskrivelse Baby Dreng-Knappen Romper Buksedragt Playsuit !! Høj kvalitet og Helt nye 100% Main Farve: Som Billede Viser, Nye inden for Mode Materiale: Bomuld Opmærksomhed plz: Hvis dit barn er buttet, vi anbefaler at vælge en større størrelse, tak.Bemærk venligst henvise til dine børn faktiske højde og størrelse chart før køb/bud.Tak. Pakken indeholdt: 1x Romper Størrelse