Stolthed LGBT-Gay-Elsker Lesbiske Rainbow Top kvalitet casual t-shirt mænd kvinder sommeren baseball t-shirt mode harajuku tshirt tøj

Oplysninger Om Produktet

Kære ven, tak for at købe gaver i vores butik.Vær sikker på at inkludere dit fulde navn, adresse, så du kan modtage pakken med succes.Hvis du har nogen spørgsmål, bedes du kontakte os!vi vil svare inden for 24 timer.

Varm prompten:

1).Det er unisex style,både mænd og kvinder kan bære det!! 2).Måle dit faktiske sweatshirt Længde, Bryst, Skulder,...osv, sammenligne med vores størrelse tabel. 3).Vælg venligst det produkt størrelse i henhold til "Højde og Vægt Crosstab". 4).Lad 1-3 cm adskiller sig på grund af manuel måling. 5).På grund af forskellen mellem de forskellige skærme, kan det billede, der måske ikke afspejler den faktiske farve på varen.Vi garanterer stil er den samme som vist på billederne, men ikke den samme ydelse på de forskellige organer, som på den model.Tak!

Tags: Kærlighed, baseball gave, mandlige polo shirt, gay sex, gay tshirt, badge tøj lgbt -, baseball-shirt, herre rainbow tøj, foto lgbt -, rainbow gay
Ærme Stil Almindelig
Stil punk stil
Køn Jakkesæt Til Kvinder, Mænd Unisex