Toddler Baby Rompers Efteråret Roupas Spædbarn Jumpsuits Boy Tøj Sæt til Nyfødte Baby Tøj Foråret Bomuld Baby Pige Tøj RP39

Grundlæggende Oplysninger

MOQ: 1 stk .

Størrelse: 59-66-73-80-90

farve: som foto

Komponent: bomuld pakning: 1 stykke pakket i én pakke

Vær Opmærksom

1.(Glem ikke at tjekke vores andre spændende produkter, glæder vi os dlyaobedinit levering.)

2.børn på samme alder kan variere i højde og form.følg den størrelsesskema (esp.den foreslåede højde) til at vælge den rigtige størrelse.hvis dit barn er en lille smule buttet, bedes høj opløsning.Tak!

enhed: cm (1 inch = 2.54 cm)

3.Bemærk : For den samme størrelse i forskellige stilarter, 1-2 cm fejl er normal

Størrelsen og Billede

ægte fotos(lange ærmer)

Ægte fotos

*ATT*

Om farven på foto: på Grund af begrænsninger i fotografi og de uundgåelige forskelle i skærm indstillinger, de farver, der vises i billedet, kan det ikke svarer 100% til dem, der er i de varer selv,på Grund af vinkel og lys, den virkelige objekt, der kan være lidt forskellige fra det billede, Håber du kan forstå

*FORSENDELSE*

1.Alle elementer vil være skibet ud i 1-3 dage, siden du er færdig med betalingen.Normalt er Vi bankgirokontonr via Kina Post Air Mail.Vi vil pakke varerne i meget sikker og hårdt pakke.Det er sikkert !Og du behøver ikke at betale for kurer.Det vil koste 10-20 dage.Hvis du ønsker at få varerne hurtigst muligt, vælg venligst en anden hurtig måde, som FedEx, DHL eller TNT osv.Vi har professionel shipping agent, prisen er også god!Men du er nødt til at betale for den ekstra fragt omkostninger.

2.Vi kan drop shipping send til kundens leveringsadresse, når du afgiver bestilling.

*Om Os*

Vi har hundredvis af forskellige mode design, og vi har nok klar varer!

Vi kan forsikre dig om, at vi vil gøre alt menneskeligt muligt for at gøre din oplevelse en stor en.Vi er en venlig flok mennesker, der tror på høflighed og respekt.Vi behandler hver kunde med omhu, og vi forstår, at kun ting, der vil bringe dig tilbage til vores butik, er, hvordan vi behandler dig.

Da vi er i online salg, foretrækker vi, at tage dine spørgsmål via e-Mails.Vi er ekstremt hurtigt at reagere på vores købere ikke lige før salget, men helt sikkert efter salget også.Vi er hurtige afsendere.Du vil helt sikkert se alle disse gode ting, hvis man ser på vores tilbagemeldinger fra tilfredse købere.

Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål her, kontakt os via mail.

Alle e-mails vil blive besvaret inden for 12-24 timer.Du kan e-maile os på den weekend,vi kan altid arbejde for dig til enhver tid!

*Tilbagebetaling*

1. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du bytte varen.

Køber er ansvarlig for alle yderligere shipping gebyrer.

2. Køber skal kontakte os inden for 3 dage efter levering, hvis de ønsker at

udveksling defekt eller forkert afsendte varer.

*Feedback*

Du bedes kontakte os, før de forlader nogen negativ eller neutral feedback.Vi

vil arbejde med dig for at løse eventuelle problemer.

Konkurrencedygtig pris,Top kvalitet poster

Din Tilfredshed,Er Vores Stræben

Tags: sports trop 6xxxl, aftagelig shiplap, stål glas indien, redmi 6a tilfælde toy, sports trop 9 mænd, redmi 6 strømper, sko elevatorer canada, stål hængende krus, redmi 6a tilfælde tpu
Sæson Forår/Efterår /sommer