1stk/masse på Nye LGE35230 35230 LGE3556C LGE3556CP 3556CBGA Chipset LCD-TV chip

Tags: lge3556cp, bga lge3556c, m277dw, 100 tv-show telefonen tilfælde huawei p9 lite, plasma-tv, lge3556c, lge2121 ms, hitachi tv, Polyester Chiffon, sp4960c3b
Driftstemperatur international standard
Forsynings-Spænding international standard
Nombre de la marca Flyve tænker Diki Asien
Anvendelse pcb
Pakke bga
Effekttab Magt international standard
Model-Nummer lge35230
tilstand Ny

Sonic Elektriske Oral Irrigator Dental Scaler Tand Calculus Remover Tænder Sundhed, Hygiejne Vandtæt Whitenning Tænderne Renere Specifikation: Ladespænding: 5V/DC 400mAh batteri kapacitet - Spænding: 3,7 V Mærkestrøm: 70-130mAh Opladning metode: DC2.0 opladning kabel Arbejdsredskaber: tre (lav, mellem, høj) Funktioner: 1.Rene tænder, pletter omkring tandkødet

Udfyld venligst modtagers fulde navn på grund af nye politiske russiske told Denne butik alle batterier støtte engros mængde Hvis du har et problem, er du velkommen til at kontakte os først.Vi vil løse det for dig.Du må ikke åbne tvist henkastet, ellers vil du blive registreret som dårlig kredit af os, Biopat-ognaturopathforeningen.dk, og også af Kina Sælgere League.Og blive blokeret. Doogee T3 Batteri

Husk at Tjekke varenummer og vores montering, før du placerer ordren.Professionel installation anbefales! Funktion: 1. 100% Helt nye og høj kvalitet. 2. En perfekt eftermarked for udskiftning. 3. Nem at installere, holdbar i brug. Specifikation: -Farve: Sort -Materiale: Plastik -Stik: 10 Pins -Varenummer: 5K4959857;5ND959857 -Beliggenhed: Foran Til Højre,

DC til DC 12V til 36V(8-15A) Boost-Konverter Mærke: XWST Modul Egenskaber:Ikke-isolerede modul Input Spænding: DC 12V Indgangsspænding: DC 10V-18V Output Spænding: DC-36V Udgangsstrøm:8-15A Udgangseffekt:288W-540W Konvertering Effektivitet: >93% Kabel Længde: 13-14cm Ripple (Fuld load test): 40mV Ikke-belastningsstrøm: 25mA Arbejdstemperatur: