5pieces ML4821 ML4821CS SOP-20

Råvarer er nye

Tags: dukken kravler pige, glas 9 hidrogel, front lys r53, glas 8 funkler, belyse hoody, glas 8x 9 lys, hdd 2 5 terabayt, glas iphone 8 7, ford logo capo

5pieces ML4821 ML4821CS SOP-20

Drop Shipping Service: 1.Alle produkter i vores butik, støtte drop shipping , vi oprigtigt ser frem til at arbejde sammen med jer 2.Vi kan Støtte CSV/Excel-Fil Dropshipping.- E-mail Support. 3.Der er ingen der er begrænset lager til at opfylde ordrer på daglig basis 4.Ingen faktura eller receip eller salgsfremmende materialer, der er inkluderet.Om forsendelse: 1.Ordrer, der blev behandlet efter rettidig betaling kontrol. 2.Vi kun leveres

Funktioner: Produkt Materiale: hård plast + aluminium plade insert + lim Produktets Farve: Sort,Hvid,Klar (kan blande farver, efterlade besked) emballage:plastpose Aluminium plade: hvid Gældende modeller: til tryk på 5 / 6 brugsvejledning: Lys farve: Du er nødt til at sætte papiret med 180°C i 40-60'erne Mørke farve: Du er nødt til at sætte papiret med 180°C i 100-120s. til