Female Strapon Sexet Undertøj Patent Læder Kyskhed Trusse Par Bdsm Trældom Trusser Sexlegetøj Til Kvinde Fetish Iført Undertøj

Tags: cbt tortur, bdsm latex dragt, bdsm trældom mænd, pungen tortur, chasity bælte mandlige, bdsm kjole kvinder, bdsm trældom trusser, strapon dildo, gimp hætte, sex bære kvinde
Materiale Syntetisk Læder
Model-Nummer 321802050
Køn KVINDER
Størrelse M
Seksuelt Suggestive No
Element Type Tilbehør Sæt
Sjofelt Billede No

Funktion: 1.Høj kvalitet materiale og vandtæt 2.Læderet er meget blødt 3.Stor kapacitet 4.Retro.& Mode 5.Vægt: 0.2 kg Noter: 1. På grund af forskellige måle-metode, måling fejl indenfor 3 cm er uundgåelige og acceptabel; 2. Farver på din computer skærm eller mobiltelefon kan afvige en smule fra det faktiske produkt farver afhængigt af dine indstillinger. 3. Det er normalt, at læder lugt i første omgang.At sætte posen uden

Teksten på overfladen af posen er kun til dekorative formål, og ikke repræsenterer brandet. STØRRELSE : 28*24.5*10 cm FARVE:Retro Brun MODEL : 91201 # MATERIALE: Olie-voks Ko læder FORING:Polyester STIL : Fashion / Casual / Retro KAPACITET : Telefon / wallet / key / Cigaret / dokumenter osv Varm bede: Vær sikker på at tjekke posen størrelse (målt ved forskellige måder, der

Velkommen til vores butik for At finde andre varer i vores butik, kan du klikke på følgende link Bemærk:CN størrelse er ikke standard,skal Du kontrollere fod længde b nden at bestille Det.vi sender sko i henhold til fods længde . Tak !!!!!!! Bemærk: Bemærk at måle dit barns fod længde i henhold til vores regler ovenfor først og derefter vælge den, der passer størrelse i henhold til den