Simgent Lanterne Ærme Kjole Kvinder Vintage Runway Kjole Udskrivning Peter Pan Krave Casual Arbejde Office Kvinde Tøj SG003295

Ærme Stil Lanterne Ærme
Halsudskæring Peter pan Krave
Silhuet Blyant
Materiale Polyester
Model-Nummer SG003295
Talje Naturlige
Mønster Type Udskriv
Mærke simgent
Alder Alderen 18-35 År
Dekoration INGEN
Sæson Sommer
Stil årgang
Kjoler Længde Over Knæ, Mini

BEMÆRK: 1. Bedes du nøje følge den størrelse tabel for at vælge den størrelse.Vælg ikke direkte i henhold til dine vaner. 2. Størrelsen kan være 2-3cm adskiller sig på grund af manuel måling.Bemærk venligst, at når du måler. 3. Hvis du stadig ikke ved, hvordan at vælge den rigtige størrelse til dig selv, så kontakt os venligst!Hvis du kan lide dette emne,kan du tilføje den til din ønskeliste ,nbsp nbsp Hvis du kan lide

STØRRELSE TABEL skulder (cm) Buste (cm) Talje Størrelse(cm) Længde (cm) Ærme Længde(cm) S - 86 68 129 - M - 90 72 130 - L - 94 76 131 - XL - 98 80 132 - 2XL - - - - - 3XL - - - - - One Size - - - - - Størrelsen mearsured af os selv, nogle gange har nogle fejl, men altid inden for 3cm. Bemærk venligst, at 1 cm = 0.39 tommer,1 inch = 2.54 cm.Du er velkommen til at kontakte os, når du skal