ZA 2020 Satin sommerkjole Kvinder V-hals Wrap Foran, Korte Ærmer, Elastik i Taljen Feminint Elegant Slank Mini Kjoler

Tags: md kvinden 2020, za 2020 kvinde tøj kjole hiver, eb satin kjole, anlægget silke kjole, za kvinder 2020 mini kjole, za 2020 kvinder grundlæggende, robe kvinder, backbeat, kvinde za, fashon tøj 2020
Talje empire
Materiale Polyester
Silhuet A-LINJE
Kjoler Længde Over Knæ, Mini
Mærke UVRCOS
Mønster Type Solid
Alder Alderen 18-35 År
Dekoration INGEN
Ærme Længde(cm) Kort
Sæson Sommer
Stil Casual
Model-Nummer XZ2506
Ærme Stil Almindelig
Halsudskæring V-Hals

BEMÆRK: 1. Bedes du nøje følge den størrelse tabel for at vælge den størrelse.Vælg ikke direkte i henhold til dine vaner. 2. Størrelsen kan være 2-3cm adskiller sig på grund af manuel måling.Bemærk venligst, at når du måler. 3. Hvis du stadig ikke ved, hvordan at vælge den rigtige størrelse til dig selv, så kontakt os venligst!Hvis du kan lide dette emne,kan du tilføje den til din ønskeliste ,nbsp nbsp Hvis du kan lide

STØRRELSE TABEL skulder (cm) Buste (cm) Talje Størrelse(cm) Længde (cm) Ærme Længde(cm) S - 86 68 129 - M - 90 72 130 - L - 94 76 131 - XL - 98 80 132 - 2XL - - - - - 3XL - - - - - One Size - - - - - Størrelsen mearsured af os selv, nogle gange har nogle fejl, men altid inden for 3cm. Bemærk venligst, at 1 cm = 0.39 tommer,1 inch = 2.54 cm.Du er velkommen til at kontakte os, når du skal