Efterår Og Vinter Kvinder Kjole Blomstret Print Vintage Kjole Slim-Stand Krave, Enkelt Breasted Plisseret Kjole Slanke Kvindelige Kjole

Varm Tip : Vær mindet om, at på grund af lyseffekter, skærmens lysstyrke og kontrast osv., der kan være nogle små forskelle i farve tone af hjemmesiden foto ' s og den faktiske vare.

Bemærk: 1. Følg skemaet omhyggeligt, når du vælger din kjole.Du skal ikke vælge en kjole, der er baseret på personlige iført præferencer og vaner. 2. Skemaet viser den uden parametre for denne kjole tillad 2-3cm fejl på grund af manuel måling.CM buste ærmelængde skulder talje hofte S 88 106 55 35 M 92 106 56 36 L 96 106 57 37 XL 100 106 58 38

Forsendelse Politik 1. Standard Service er Kina Post Almindelige Lille Pakke & Kina Post Registreret luftpost, som tager 20-60days. 2. For Value>$120 Gratis Fragt Via EMS, DHL eller Fedex.For Value >$5 Via Kina Post Registreret Luftpost. 3. Hvis du har brug for hurtig hurtig kontakt os, når din ordre er mindre end $120 4. Hvis du ikke har modtaget din ordre, efter 35 dage fra betaling, bedes du kontakte os.Vi vil spore din ordre, og komme tilbage til dig, asap.Vores mål er kundernes tilfredshed!Feedback & Return 1. Hvis du kan lide vores produkt, bedes du forlade mig alle 5 stjerner feedback (Varen som Beskrevet 5 stjerner, Kommunikation 5 stjerner og leveringstid 5 stjerner), og billeder til at støtte os, vil vi blive værdsat, at du også kan dele den med dine 2.Hvis du ikke er så tilfreds i enhver henseende, venligst ikke tøve med at kontakte os for det første, inden de forlader os, negativ feedback, jeg vil løse alle problemer for dig.Husk, den for afsluttet, men vores service er ikke slut endnu

Tags: knap kjole kvinder, foråret plisseret kjole, vinter kjole hængsel, knap ned-kjole til kvinder, 2018 Kjole, knap kjole lang, kjole sommer, knap kjole sommer, vintage plisseret kjole, vinteren streng dress
Sæson forår