LD LINDA DELLA Mode Landingsbanen Sommeren Sexet festkjole Kvinder Ærmeløs Luksus Blonder Mesh Broderi Bælte Elegant Sort Lang Kjole

STØRRELSE TABEL

skulder

(cm) Buste

(cm) Talje Størrelse(cm) Længde

(cm) Ærme Længde(cm) S - 86 68 129 - M - 90 72 130 - L - 94 76 131 - XL - 98 80 132 - 2XL - - - - - 3XL - - - - - One Size - - - - - Størrelsen mearsured af os selv,

nogle gange har nogle fejl, men altid inden for 3cm." Bemærk venligst, at 1 cm = 0.39 tommer,1 inch = 2.54 cm.Du er velkommen til at kontakte os, når du skal finde besvær med at vælge størrelse,vil vi give dig den bedste løsning.Model i størrelse S model mål: Højde: 173 cm ,Buste: 82 cm ,Talje: 60cm ,Hofter: 89cm

Tags: voksen-tapetet, kjole landingsbanen, brand luksus kvinde, puseky kjole kvinder, slank kjole print, foredragsholdere party kjoler, model broderi kjole, eu-skifte, herm, bane
Sæson Sommer
Længde Long
Mærke LD LINDA DELLA
Service Engros / Detail / Drop-shipping
Stil Sexy & Club
Talje Naturlige
Ærme Stil tank
Beklædning type En God Kvalitet Af Høj Kvalitet
Silhuet A-LINJE
Køn KVINDER
Kjoler Længde Ankel-Længde
Dekoration Broderi
Alder Alderen 35-45 År Gamle
Materiale Blonder
Mønster Type Udskriv
Model-Nummer 71629
Ærme Længde(cm) Kort
Type 2020 Mode Kvinder Tøj
Halsudskæring O-Hals

MIAMOR Store Blonder Dream Catcher Børnehave & Kids Room Decor Bryllup & Hjem Væg Udsmykning Tilbehør Størrelse: Diameter: 25 cm Total Længde: ca 75cm Forsendelse Vi vil sende varen inden for 7 dag efter modtagelse af din betaling . Vi vil sende det til din forlade adresse, kan du gøre det sørge for, at din adresse er korrekt. Hvis du ønsker at ændre

Funktioner: Passer til polering guitar ærgre sig, for at gøre overfladen mere glat og rust-bevis. Produktet er lavet af top kvalitet 6061 Aluminium med flotte oxidation sprængning behandling, og dækket med beskyttende film hele vejen rundt for at undgå at blive ridset. Der er fire former for grit papir med #400, #600, #1000 og 1200 til at opfylde dine forskellige krav. Passer til elektrisk guitar, akustisk

Tilstand : Brand New Materiale: Ægte Læder Køn:Kvinder, Mænd, Piger, Drenge Betingelse:100% Nye Funktion:Høj Kvalitet Størrelse og vægt:Som detalje billeder vist