Adyce 2021 Nye Vinter Kvinder Sort V Neck Stropløs Club Bodycon Bandage Dress Sexet Ærmeløs Kendte Bane Part Kvindelig Kjole

Kære venner, tak for dit besøg i vores butik.

Hvis du har spørgsmål, Velkommen til at kontakte os når som helst!!

Ordrer vil blive arrangeret, så snart din betaling er blevet behandlet med succes af systemet i løbet af 24 timer!

Vores brand --- ADYCE , blev grundlagt i 2008, vi er en professionel producent for Bandage Dress fabrik i Guangzhou, Kina, støtte til OEM - /ODM/ENGROS/DETAIL/DROPSHIPPING/MIX ORDEN , 100% god kvalitet garanti, rimelig pris, bedste pre-salg og service efter salg, hurtig levering!

Prøven kan være forsynet base på dit billede/skitse/design, tegning osv.

Velkommen til din prøveperiode for at se vores kvalitet.Vi er altid på udkig frem til at give dig den bedste købsoplevelse og udvikle en win-win, langsigtet og venskabelige forbindelser af samarbejdet med dig.Mange tak !

Tags: kjole landingsbanen, bodycon dress kvinder, line kjole 2021, brun sweater kvinder, afrikanske dashiki maxi kjole, kjole i fuld sommer, bandag kjole, kinesisk keramik, kjole vinteren kvinde, hot sexet kvinder foto
Stil Sexy & Club
Talje Naturlige
Kjoler Længde Ankel-Længde