Sommeren 2020 nye franske farve der matcher kvindernes påklædning Miyak fold Fashion stor størrelse var tynd og blid vind gudinde fan dress 98

BEMÆRK: 1. Bedes du nøje følge den størrelse tabel for at vælge den størrelse.Vælg ikke direkte i henhold til dine vaner. 2. Størrelsen kan være 2-3cm adskiller sig på grund af manuel måling.Bemærk venligst, at når du måler. 3. Hvis du stadig ikke ved, hvordan at vælge den rigtige størrelse til dig selv, så kontakt os venligst!Hvis du kan lide dette emne,kan du tilføje den til din "ønskeliste",nbsp nbsp Hvis du kan lide vores butik,kan du tilføje den til din "Butik Liste".nbsp

Størrelse (enhed: CM) Længde 118 cm Buste 120-140 cm ærme 45cm 1 CM=0.39 TOMMER, 1 INCH = 2.54 CM

Forsendelse: Når du placerer en ordre, bedes du vælger foretrukne leveringsmetode og betale for ordren inklusiv forsendelse gebyr.Generelt, vil vi sende varer så hurtigt som muligt, når din betaling er ryddet. 1. For Forberedelse Tid: Vi ville få brug for 3-7 arbejdsdage for at forberede din ordre, grundet mængden af ordrer modtaget. 2. På grund af told og placering af de kunder, vi kan bruge andre shipping metoder, i stedet for den du ser på bestillingssiden.FAQ: 1. Er der tracking Nummer for min vare?Ja, hver bestilling afsendt, har du den Tracking Nummer, og du kan se forsendelsesstatus på hjemmesiden.Husk, vi er ikke i kontrol af transport hastighed, nogle gange kunne det være hurtigt, men nogle gange langsommere.Jeg håber for din forståelse! 2. Vil produktet ser ud som på de billeder annonceret ?Ja, alle billeder er af det rigtige tøj.Vi tog disse billeder, og de repræsenterer de produkter til salg. 3. Hvilken størrelse som vil passe mig?Vi foreslår, at for dig at have et kig på vores størrelse forslag diagram, som du kan finde på toppen af en beskrivelse af produktet.I nogle tilfælde har du måske brug for vores hjælp til at finde den rigtige størrelse.Hvis din figur ikke svarer til de parametre, så tøv ikke med at kontakte os.Kan du give følgende oplysninger, hvis du har brug for vores hjælp : din vægt, højde og målinger til din buste, talje og hofter, og vi ville være glade for at hjælpe dig. 4. Hvis jeg er forhandler og interesseret i at købe flere varer, hvad ville være engros prisen?Send os venligst en e-mail, og vi giver dig opdaterede priser .Returnerer: Vi gør vores bedste for at servicere vores kunder, men nogle gange ske fejl.Hvis du ikke er tilfreds med et produkt, der er købers ansvar at varen er sendt retur i original betingelser.Hvis varen er beskadiget eller går tabt, når de er vendt tilbage.køberen vil være ansvarlig for sådanne skader eller tab, og vi vil ikke give køber en fuld refusion.Køberen skal forsøge at indgive en klage med den logistiske virksomhed til at inddrive de omkostninger, skader eller tab.Køberen vil være ansvarlig for shipping gebyrer for at sende varen tilbage.

Tags: pitbul t-shirt, orico, Æg Hatcher, feiyu greb, skjorte med mickey mouse, boss lady shirt, mickey mouse t shirt, gården høne, miyak kvinder læg venligst, telt telt bryllup
Kjoler Længde Ankel-Længde
Silhuet Løs
Stil High Street