Dette er for skibsfart omkostninger, DHL eller EMS

Tags: everbeauty kjole, cykel opgradering, 2m stå, petticoat underskirt, postal forsendelse omkostninger, dhl gratis, dhl, projektor studio, bundløse trusser forsendelses omkostninger, petticoat kvinde
Model-Nummer s
Technics Applicerede
Element Type underkjole
Materiale Polyester
Navn På Afdeling Voksen
Mærke EVERBEAUTIES

Dette er for skibsfart omkostninger, DHL eller EMS

Fashion Animal Mønster Kvinder skuldertaske Plisserede Håndtere Kæden Små Håndtasker Kvindelige PU Læder Casual Rejse Crossbody Taske Funktion: Animal mønster,plisseret håndtere. PU læder materiale,kæde, stilfuld. Specifikation: Vigtigste materiale: PU Størrelse: 160*110*70mm/6.3*4.33*2.75 i Skulderselen 114cm/44.9 i Mønster: (1) Zebra, (2) Ko, (3) Spot prikker Stropper:

kit til LP156WH3(TL)(AC) 15.6 Panel TV AV USB-HDMI-Controller driver bestyrelsen 40pin LVDS LCD LED VGA-fjernbetjening 1366X768 Bemærk :Den vise Video er den 11.6 tommer Panel oprette Forbindelse til Controlleren bestyrelsen.Sender du elementer med tracking nummer Arbejde power er 12V-3A eller 12V-4A DC-port er 2,5 MM og 5,5 MM indvendig + udvendig - TV56 LCD-Controller Board: HDMI VGA AV USB RF LCD-Bestyrelsen

Velkommen Til Min Shop Vi har fokus på læder telefonen tilfælde.Vores læder produkter omfatter koskind, crocodile hud python hud, struds hud, pearl fisk hud, ged hud, får huden, hjorte, hud, osv.

LED-Baggrundsbelysning Fordel, Høj lysstyrke på op til 700 nits Lang levetid, typisk på over 100.000 timer Mere energibesparende Bredt anvendelsesområde Mere miljøvenlig, Let at Installere Funktioner: Strimler længde er fastsat, kan ikke skæres.Størrelse: R 553mm+L 452mm LED Antal:11leds (6+5) Spænding: 39v(24-15) Enkelt lampe spænding: 3V 1 sæt=2stk(1-pc ' er 6LEDs+1stk er 5LEDs) Pakken indeholder 6sets(12pcs) 100%