3.38x1.10 tommer Krom Universal Aluminium Brændstof Filter Bil Benzin Diesel Inline for Motorcykel-Scootere Brændstof Filtre Tilbehør

Funktioner:

-- Brændstof filter er lavet af høj kvalitet legering, Gennemsigtige del til klart at se, om olien er ren.

-- Denne universal benzin filter har en ultratynde filter element og permanent indesluttet i en klar plast boliger, der tager den nye brændstof, vi har, og de holder meget godt til den varme og vibrationer af din luftkølede motorer.

-- Ideel til motorcykler, scootere, quads, plæneklippere, mv.

-- Nem at installere (ingen yderligere nødvendige redskaber), og nem rengøring

Specifikationer:

Materiale: En lloy

Farve: Blå/Gylden/Sort

Filter materiale: rustfrit stål/kobber

Vægt: 35g

Størrelse: 86x28mm/3.38"x1.10"

Pakken Indeholder:

1 x Brændstof Filter

Bemærk:

1. Lad 0.5-1 cm forskelle på grund af manuel måling.

2. På grund af lys-og tv forskel, at elementet er farven kan være lidt forskellige fra de billeder.

/ Om service / On - Time Levering til dig Fuld refusion, hvis produktet ikke er modtaget i garanteret leveringstid Længere Beskyttelse 15 dag mere beskyttelse efter for færdiggørelse, Returnerer Ekstra Returnere enhver vare,er det kun dem, der er i perfekt stand Garanteret Kvalitet Garanteret Kvalitet eller Fuld tilbagebetaling

Hvis du har nogen problemer med vores produkter eller tjenester, er du velkommen til at kontakte os først, før du forlader negativ feedback.Vi vil gøre vores bedste for at løse ethvert problem og give dig den bedste kundeservice.

Tags: filter r12t, aluminium profil for cnc, auto filter, epman universal, filter napa, benzin filter, brændstof filter, filtrering af vand, hoverboard, filter gasolin
Mærke Autoleader

XTUGA A400-Trådløs Mikrofon System Professionelt UHF-mikrofon-system leverer klart amd lound audio signal og er meget mere stabil end VHF,4-kanals trådløse mikrofon modtager,Fast frekvens,superior-anti-indblanding evne.Opgraderet trådløse signal erhvervelse, 4 antenner kan installeres på bagsiden af modtageren for at forbedre det modtagne signal, som sikrer høj frekvens stabilitet og nøjagtighed modtageren har fire balancerede

VLT 80% Lys Blå Bygning Window Film Car Window Tint Nano Keramisk Vindue Film Nano keramik-serie for alle biler/erhvervs/bolig, ikke-reflekterende keramik anvendelse på film.IR-keramik film er et ikke-metalliseret belægning film.Det er kendt for de bedste Infrarød afvisning.Høj i transmission af synligt lys, og lave udvendige lys refleksion; den serie kunne bruge både til biler og bygninger. Nano keramisk construction-user