Xmas Baby Børn Spædbarn Romper Piger Drenge Sweater Tegnefilm Udskrive Lange Ærmer Buksedragt Dreng Pige Hjorte Strik

Hej!Velkommen til vores butik!

Kvalitet er den første med den bedste service.kunder alle er vores venner.

Fashion design,100% Helt Ny, høj kvalitet!

Materiale: Uld Blanding

Farve: Rød/Blå

Style: Hjort

Størrelse : 70/80/90/100

Vigtigt: Hvis dit barn er buttet, vi anbefaler at vælge en større størrelse.

Der er 2-3% forskel i henhold til manuel måling.

check venligst måling diagram omhyggeligt, før du køber varen.

1 inch = 2.54 cm

Bemærk venligst, at lille farve forskel bør være acceptabel på grund af lys og tv.

Hvad Får Du:

1 x Romper

Uddrag :

Tags: baby dreng onesie ribbede, sweater xmas, rensdyr hvid, baby pige strik, baby ribbet singlet onesie, grøn dreng overalls, baby jumpsuit romper, baby sweater, green kids overalls, 12 årig pige jumpsuit
Lukning Type Dækket Knappen
Model-Nummer baby sparkedragt
Mønster Type Tegnefilm
Mærke FOCUSNORM
Sammensætning Bomuld
Krave O-Hals

Beskrivelse Baby Dreng-Knappen Romper Buksedragt Playsuit !! Høj kvalitet og Helt nye 100% Main Farve: Som Billede Viser, Nye inden for Mode Materiale: Bomuld Opmærksomhed plz: Hvis dit barn er buttet, vi anbefaler at vælge en større størrelse, tak.Bemærk venligst henvise til dine børn faktiske højde og størrelse chart før køb/bud.Tak. Pakken indeholdt: 1x Romper Størrelse

Funktioner: 100 % helt nye og høj kvalitet Har du bekymre dig om materiale af tøj vil såre dine små børn' hud?Vores tøj er lavet af Akryl, blød og åndbar, uskadelige for børn' hud Efteråret baby fast print hoodie bodysuit, stilfulde og gøre dine små børn til at se mere attraktiv Velegnet til baby fra 0 til 18 måneder, der er egnet til casual/udendørs i efterår/forår/vinter Både maskinvask og håndvask er til rådighed Der