OLEKID 2020 Plus Velvet Shiny Baby Vinter Rompers Tegnefilm Hætte Vandtæt Nyfødte Baby Piger Flyverdragt Toddler Drenge Jumpsuits

Størrelse Bord (enhed:cm )

USA Størrelse

Tag Størrelse

Længde

Ærme Længde

Skulder

1/2 Fallit

Anbefaler Højde

0-3M

65-75 CM

6M/9M

75-85CM

12M/18M

85-90 CM

Bemærk : på Grund af forskellige målemetoder,Der vil være 1-3 cm-fejl;

Ifølge children ' s højde.vægt.Dressing vaner til at Vælge den rigtige størrelse,tak!

Tags: lilla tutu, spædbarn flyverdragt, baby sne dragt, jakke skinnende vinter, børn dunjakke vinteren, mønstret flyverdragt baby, baby jumpsuit vinter, vandtæt buksedragt sejlads, baby flyverdragt piger, blazer pearl
Mønster Type Blomster
Sammensætning Bomuld
Lukning Type lynlås